Napjaink “liberalizmusának” politikai és közéleti tényezői síkra szállnak a multikulturalizmus és multi-etnikus társadalmak jövője mellett. Ezt, mint követendő társadalmi létformát erőltetik a tradicionális nemzetállamisággal szemben. Azokkal a tradicionális nemzetállamokkal szemben, amelyek történelmük során kialakult etnikai eredetközösségének, saját etnikai tradíciója mellett, mint kulturális értékközösség a görög-latin és keresztény szellemiségből táplálkozott. A multikulturalizmust hirdető destruktív liberális politikai és közéleti tényezők ellenségként tekintenek a konstruktív defenzív nacionalizmusra. A tradicionális nemzetállami létformára. Az általuk képviselt destruktív liberalizmusnak semmi köze Európa történelmi államainak őshonos népességének nemesi rendjei és polgársága által fokozatosan felszínre törő és uralkodóvá váló nemzeti liberalizmusához. Semmi! Napjaink kozmopolita destruktív liberalizmusa az egykori 19. századi judeo-bolsevik internacionalizmus méhében fogant és a 20. század végi és 21. század eleji globalizmust hirdető transznacionális finánc-imperializmus bölcsőjében ringatózott. A destruktív liberalizmus zsidó álprófétái elhallgatják, eltitkolják azokat a nagy formátumú nacionalista zsidó társadalomtudósokat, akik a nemzetre, az etnikumra, a nemzetállami létformára örök érvényű megállapításokat tettek. Zeev Javbotinsky a zsidó nacionalizmus egyik emblematikus figurája a “társadalmi béke zálogának tekintette, azt az állapotot amikor az etnikum lefedi a nemzet fogalmát”. Vagyis akkor sikeres, stabil egy adott társadalmi létforma, ha a társadalom azonos etnikai eredetközösségre, de legalább is, azonos kulturális értékközösségekre épül. A nemzetállami létért szállt síkra Viktor Chaim Arlosoroff, neves zsidó nacionalista társadalomtudós is, a Der Jüdische Volkssozialismus címmel 1919-ben Berlinben megjelent tanulmányában. Chaim Arlosoroff ezen művében egyértelművé teszi, hogy "A nemzeti eszme az egyetlen, amely lehetővé teszi a nemzetek közötti ligát. A kozmopolita szocializmus a bolsevizmus időleges sikere ellenére is kapitulálni kénytelen." De lépjünk tovább! A judaizmusnak, mint törvényvallásnak az egyik fő ideológiai fundamentuma, tanítása és törvénytára, a TÓRA is, az etnikai eredetközösség szigorú védelméről szól: a TÓRA, azaz MÓZES ÖT KÖNYVÉNEK ötödik könyvében, DVARIM-ban a "törvény summájában", a 7. fejezet 3.-4. mondata egyértelművé teszi a zsidó és nem zsidók közötti házasságok tilalmát: "Ne házasodjál velük idegen népekkel össze. Lányaidat ne add fiaikhoz és lányait ne vedd el fiaidnak." PONTOSABBAN: 3. mondat : Sógorságot se szerezz ő velök, a leányodat se adjad az ő fioknak, és az ő leányukat se vegyed a te fiadnak; 4. mondat: Mert elpártoltatja a te fiadat én tőlem, és idegen isteneknek szolgálnak; és felgerjed az Úrnak haragja reátok, és hamar kipusztít titeket. " A zsidó és nem zsidó között kötött házasság a zsidó törvény szerint nem bír összekötő erővel, és a vallás szempontjából nem tekinthető érvényesnek, akkor sem, ha száz rabbi áldotta meg.
A zsidóság egyik legnagyobb prófétája Jirmijahu is intőn emeli fel szavát az ellen, hogy a zsidó nép külső népekkel házasságot ne kössön és ezáltal fokozatosan ne asszimilálódjon, hanem ehelyett az "együtt, de külön-külön" receptjét írja elő, mint az egyetlen lehetséges módot arra, hogy a zsidó nép és zsidó lét fennmaradjon. Ezt a történelmi etnocentrikus világnézetet a zsidóság vallási törvényei nyomán szigorúan, évezredekig be is tartotta, ezért is tudott annyi archaikus, egykori nagy múltú népet a jelen időkig túlélni és annyi megpróbáltatáson felülemelkedni.
Tehát mit akarnak ezek az álnok destruktív liberális zsidók?
Semmit ne akarjanak!
Hagyjanak fel a multikulturális rögeszméjükkel. Vegyék elő a Tórát, a Sulhan Aruchot, a zsidó szokásjog gyűjteményét. Tanulmányozzák a zsidó nacionalistákat, akik megteremtették a demokratikus zsidó régi-új nemzetállamot. Járjanak a zsinagógákba. vegyenek részt a zsidó hitközösségek életében. Legyenek boldogok és jó zsidók. Ha túlteng bennük az energia, akkor aliyázzanak és építsék saját zsidó nemzetállamukat. De ne pofázzanak bele mindenbe, ami nem rájuk tartozik. Legalább is nem a saját történelmi és etnikai eredetközösségükre.Rögeszmés liberális sipítozás helyett véssék az agyukba JIRMIJAHU nagy próféta intő szavait, amely megtalálható Jeremiás könyve 29. fejezet 7. mondatánál
"וְדִרְשׁוּ אֶת-שְׁלוֹם הָעִיר, אֲשֶׁר הִגְלֵיתִי אֶתְכֶם שָׁמָּה, וְהִתְפַּלְלוּ בַעֲדָהּ, אֶל-יְהוָה: כִּי בִשְׁלוֹמָהּ, יִהְיֶה לָכֶם שָׁלוֹם. "
Ez fonetikusan héber nyelven így hangzik: (Askenázi) "V’Dirsu Esz Solajm hoir aser higlészi eszhem somo vöhiszpállu báádo el - Adonaj ki bislajmo jihje lohem solajm". (szefárd) V'darsu et salom hair aser higleti etchem sama v'hitpallelu baado el - Adonaj ki beslomo jihijelachem salom." Vagyis magyarul: "És keressétek azon város békéjét, ahova számkivettettelek és imádkozzatok érte az Örökkévalóhoz; mert az ő békéjében lesz számotokra is béke.” Vagy más fordításban:
"És igyekezzetek a városnak jólétén, a melybe fogságra küldöttelek titeket, és könyörögjetek érette az Úrnak; mert annak jóléte lesz a ti jólétetek."
de Karatna